duminică, 11 iulie 2010

Vis


In inima mea pustiita

Te simt acum, in noapte,

Mi-amintesc de privirea ta,

De dulci si calde soapte.

Totul parca a fost un vis

Si sufletul meu plange;

O data de te-as mai vedea,

In brate de te-as strange.

Oare cat de departe esti?

Ca eu te simt aproape!

Si chiar daca nu esti aici,

Iti simt privirea-n noapte.

Oricat de dor imi e de tine,

Nu te pot regasi;

Dar, poate lacrimile mele,

Cumva, le vei simti.

Esti printre norii indepartati

Si nu te pot atinge.

Te-ai dus si nu te mai intorci,

Iar sufletul meu plange.

Dac-as putea sa te mai vad,

Langa mine de-ai fi,

Eu iti promit din inima

Ca nu ti-as mai gresi.

Si-ai luat cu tine fericirea,

Zambetul, bucuria,

Lasand in urma amintirea,

Durerea, vesnicia...

Si esti acolo undeva,

Departe, printre astri,

Dar stelele si ele cad

Uneori printre oameni.

Daca vrei, poti veni in vis

Eu te astept, sa stii!

Un loc in care noi nicicand

Nu ne vom desparti.
.............................................

In memoria cuiva plecat dintre noi

Nu te voi uita niciodata!