joi, 4 noiembrie 2010

Iadul...ultima frontiera!



Vine un moment cand trebuie sa facem "curatenie"in vietile noastre. Am crezut ca am trait si le-am vazut pe toate...ma rog, aproape toate; toate partile rele si josnice ale unui om, toate ce fac o fiinta sa nu mai semene cu nimic uman. Insa, uite ca mai sunt lucruri noi de vazut, de cunoscut. Totusi, am descoperit de curand oameni perfizi, oameni josnici, care daca li se da ocazia, distrug tot in jurul lor. Ce vreau sa spun, ce vreau sa transmit, este urmatorul mesaj: nu va lasati umiliti, nu acceptati sa fiti injositi de nimeni! Un om nu are dreptul sa-l priveasca pe altul de sus, decat atunci cand ii da mana sa se ridice. Atat de multi oameni accepta un tratament care le scade valoarea umana, atat de multi oameni se lasa schimbati de intamplari neplacute....
Nu acceptati aproape oameni care nu va respecta si, mai ales, faceti-va respectati!
Se spune ca respectul se castiga, adevarat, dar bunul-simt trebuie sa existe.
Spuneam mai sus ca am ramas uimita...nu credeam sa existe oameni atat de josnici, sa faca rau cu atata usurinta, fara pic de remuscare. oare cum naiba pot dormi linistiti? Cum pot adormi? Daca nu s-ar mai trezi, clar iadul ar fi destinatia. Acum, intreb eu: merita pedepsiti acesti oameni? As pune nu, ca deh...nu coboram la nivelul lor si trebuie sa fim mai buni decat ei, dar, pe de alta parte, sunt de parere ca, daca nu simt si ei ce simt cei care le cad victime, nu inteleg...."pana nu esti in pantofii lui, nu ai cum sa intelegi". Da, stiu ca nu asa se procedeaza normal, dar...ei nu sunt normali!
Stiti in ce consta puterea lor? In slabiciunea altora!
Ei fac asta pt. ca li se permite....din diverse motive, mai mult sau mai putin logice, li se permite.
Ei se hranesc cu slabiciunea altora, sunt ca niste capuse care se "ingrasa" slabind pe altii . Eu nu voi face parte din cei care alimenteaza rautatea sau sadismul altora!