vineri, 13 august 2010

Ce alegem?


Mereu avem de ales. Mereu facem alegeri care ne influenteaza viata.
De cele mai multe ori dam vina pe imprejurari, pe alte persoane sau situatii, pt. esecurile noastre, insa, alegerea a fost a noastra. Daca am facut o alegere gresita, trebuie sa invatam sa traim cu ea, sa invatam din greseli.
Deseori avem de ales intre doua lucruri: sa luptam, sau sa renuntam; de cele mai multe ori se alege calea usoara, stim care...
Refuz sa ma resemnez, refuz sa cedez!
Vorbeam cu un prieten care imi spunea ca admira felul meu de-a fi, ca il motivez si pe el sa mearga mai departe, sa lupte pt. a ajunge acolo unde isi doreste. Ma bucur ca am putut influenta in bine decizia cuiva, ma bucur daca am reusit sa arat cuiva ca inca mai avem pt. ce lupta.
De multe ori simt si eu ca am obosit, simt ca as vrea cumva sa imi odihnesc sufletul....dar mai stiu si ca nu e timp!
E un timp pt. toate si cred ca trebuie sa le facem pe toate la timpul lor. De multe ori mi-as dori sa nu imi mai pese de ambitii, de teluri, de nimic...insa, stiu ca nu imi permit asta, pt. ca, daca as ceda,as fi la fel ca ceilalti.
Vreau sa fac ceea ce nu poate oricine, vreau sa ajung unde putini au ajuns si pt. asta e nevoie de ceva sacrificii. Viata e facuta mai mult din lucruri care nu sunt usoare, care nu ne si plac, iar noi trebuie sa invatam sa traim cu asta. la fel cum trebuie sa invatam sa traim cu alegerile facute, cu deciziile luate.
Sunt intr-o perioada grea, plina de stres, in care trebuie sa fac eforturi mari pt. a reusi; le voi face, iar daca reusesc, ma voi bucura cu adevarat de munca mea, dar daca nu reusesc, voi incerca din nou si voi fi multumita stiind ca eu am facut tot ce tinea de mine.
Succes celor ce aleg sa nu se resemneze!